Proiecte de mobilitate pentru cercetători

Scop:

Dezvoltarea resursei umane din sistemul național de cercetare-dezvoltare și creșterea vizibilității cercetării românești prin publicarea şi prezentarea la conferințe internaționale de prestigiu a celor mai semnificative rezultate, prin efectuarea de stagii de pregătire și prin asigurarea accesului la infrastructuri/ biblioteci/arhive/baze de date internaționale.

11.031.531
RON
2.451.451
EUR
Fonduri totale
1.218
Proiecte depuse
0
Proiecte finanţate
Până la această dată pentru proiectele din competiţia MC 2018, au fost efectuate plăţi în valoare de 2.162.627,36 lei reprezentând 75% din valoarea contractată pentru anul 2018.
DECONTARE

Pachet documente necesar decontării

Fişă depunere documente - 1 exemplar
Deviz cadrul postcalcul - 1 exemplar
Fişa decontare cheltuieli - 1 exemplar
Raport de activitate - 1 exemplar

Documentele necesare decontării se vor transmite în forma printată, cu semnăturile aferente, in maxim 10 zile de la finalizarea activităţii, direct la sediul UEFISCDI sau prin poşta la adresa Str. D.I. Mendeleev, nr. 21-25, Etaj 6, camera 617, Bucureşti. Documentele de decontare vor fi însotiţe de o copie după decontul de deplasare semnat, realizat în cadrul instituţiei.


CONTRACTARE

Sesiunea I - Lista proiecte finanţate (aprobată prin Adresa MCI nr. 10818/08.06.2018)

Sesiunea II - Rezultate parţiale (aprobată prin Adresa MCI nr. 10947/ 28.06.2018)

Sesiunea II - Lista proiecte finantate - Rezultate parţiale 2 (aprobată prin Adresa MCI nr. 11815/ 02.10.2018)

Sesiunea III - Lista proiecte finanţate (aprobată prin Adresa MCI nr. 11815/ 02.10.2018)

Sesiunea IV - Lista proiecte finanţate (aprobată prin Adresa MCI nr. 11815/ 02.10.2018)

Sesiunea V - Lista proiecte finantaţe (aprobată prin Adresa MCI nr. 11815/ 02.10.2018)

Sesiunea VI - Lista proiecte finanţate (aprobată prin Adresa MCI nr. 11815/ 02.10.2018)

Sesiunea VII - Lista proiecte finanţate (aprobată prin Adresa MCI nr. 11815/ 02.10.2018)

Sesiunea VIII - Lista proiecte finanţate (aprobată prin Adresa MCI nr. 11815/ 02.10.2018)

Sesiunea IX - Lista proiecte finanţate (aprobată prin Adresa MCI nr. 11815/ 02.10.2018)

Sesiunea X - Lista proiecte finanţate (aprobată prin Adresa MCI nr. 11815/ 02.10.2018)

Sesiunea XI - Lista proiecte finanţate (aprobată prin Adresa MCI nr. 11815/ 02.10.2018)

Sesiunea XII - Lista proiecte finanţate (aprobată prin Adresa MCI nr. 11815/ 02.10.2018)

Sesiunea XIII - Lista proiecte finanţate (aprobată prin Adresa MCI nr. 11940/16.10.2018)

Sesiunea XIV - Lista proiecte finanţate (aprobată prin Adresa MCI nr. 11940/16.10.2018)

Sesiunea XV - Lista proiecte finanţate (aprobată prin Adresa MCI nr. 11940/16.10.2018)

Sesiunea XVI - Lista proiecte finanţate (aprobată prin Adresa MCI nr. 11940/16.10.2018)

Sesiunea XVII - Lista proiecte finanţate (aprobată prin Adresa MCI nr. 11940/16.10.2018)

Sesiunea XVIII - Lista proiecte finanţate (aprobată prin Adresa MCI nr. 11940/16.10.2018)

Sesiunea XIX- Lista proiecte finanţate (aprobată prin Adresa MCI nr. 11940/16.10.2018)

Sesiunea XX - Lista proiecte finanţate (aprobată prin Adresa MCI nr. 11940/16.10.2018)

Sesiunea XXI - Lista proiecte finanţate (aprobată prin Adresa MCI nr. 12043/29.10.2018)

Sesiunea XXII - Lista proiecte finanţate (aprobată prin Adresa MCI nr. 12043/29.10.2018)

Sesiunea XXIII - Lista proiecte finanţate (aprobată prin Adresa MCI nr. 12074/06.11.2018)





Contract de finanţare (aprobat prin Ordinul MCI nr. 341/30.03.2018)


Sesiunea I
În urma afişării rezultatelor preliminare - Sesiunea I au fost primite 28 contestaţii.
Lista contestaţiilor depuse este disponibilă aici.

Sesiunea II
Rezultate analiză contestaţii
În urma afişării rezultatelor preliminare - Sesiunea II au fost primite 38 contestaţii.
Lista contestaţiilor depuse este disponibilă aici.

Sesiunea III
Rezultate analiză contestaţii
În urma afişării rezultatelor preliminare - Sesiunea III au fost primite 7 contestaţii.
Lista contestaţiilor depuse este disponibilă aici.

Sesiunea IV
Rezultate analiză contestaţii
În urma afişării rezultatelor preliminare - Sesiunea IV au fost primite 4 contestaţii.
Lista contestaţiilor depuse este disponibilă aici.

Sesiunea V
Rezultate analiză contestaţii
În urma afişării rezultatelor preliminare - Sesiunea V au fost primite 2 contestaţii.
Lista contestaţiilor depuse este disponibilă aici.

Sesiunea VI
Rezultate analiză contestaţii
În urma afişării rezultatelor preliminare - Sesiunea VI au fost primite 4 contestaţii.
Lista contestaţiilor depuse este disponibilă aici.

Sesiunea VII
Rezultate analiză contestaţii
În urma afişării rezultatelor preliminare - Sesiunea VII au fost primite 3 contestaţii.
Lista contestaţiilor depuse este disponibilă aici.

Sesiunea IX
Rezultate analiză contestaţii
În urma afişării rezultatelor preliminare - Sesiunea IX au fost primite 2 contestaţii.
Lista contestaţiilor depuse este disponibilă aici.

Sesiunea X
Rezultate analiză contestaţii
În urma afişării rezultatelor preliminare - Sesiunea X au fost primite 2 contestaţii.
Lista contestaţiilor depuse este disponibilă aici.

Sesiunea XI
Rezultate analiză contestaţii
În urma afişării rezultatelor preliminare - Sesiunea XI au fost primite 2 contestaţii.
Lista contestaţiilor depuse este disponibilă aici.

Sesiunea XII
Rezultate analiză contestaţii
În urma afişării rezultatelor preliminare - Sesiunea XII a fost primită 1 contestaţie.
Lista contestaţiilor depuse este disponibilă aici.

Sesiunea XIV
Rezultate analiză contestaţii
În urma afişării rezultatelor preliminare - Sesiunea XIV a fost primită 2 contestaţii.
Lista contestaţiilor depuse este disponibilă aici.

Sesiunea XV
Rezultate analiză contestaţii
În urma afişării rezultatelor preliminare - Sesiunea XV a fost primită 1 contestaţie.
Lista contestaţiilor depuse este disponibilă aici.

Sesiunea XVI
Rezultate analiză contestaţii
În urma afişării rezultatelor preliminare - Sesiunea XVI au fost primite 3 contestaţii.
Lista contestaţiilor depuse este disponibilă aici.

Sesiunea XVII
Rezultate analiză contestaţii
În urma afişării rezultatelor preliminare - Sesiunea XVII au fost primite 2 contestaţii.
Lista contestaţiilor depuse este disponibilă aici.

Sesiunea XVIII
Rezultate analiză contestaţii
În urma afişării rezultatelor preliminare - Sesiunea XVIII a fost primită 1 contestaţie.
Lista contestaţiilor depuse este disponibilă aici.

Sesiunea XIII
Rezultate analiză contestaţii
În urma afişării rezultatelor preliminare - Sesiunea XIII a fost primită 1 contestaţie.
Lista contestaţiilor depuse este disponibilă aici.

Sesiunea XIX
Rezultate analiză contestaţii
În urma afişării rezultatelor preliminare - Sesiunea XIX a fost primită 1 contestaţie.
Lista contestaţiilor depuse este disponibilă aici.

Sesiunea XX
Rezultate analiză contestaţii
În urma afişării rezultatelor preliminare - Sesiunea XX a fost primită 1 contestaţie.
Lista contestaţiilor depuse este disponibilă aici.

Sesiunea XXI
Rezultate analiză contestaţii
În urma afişării rezultatelor preliminare - Sesiunea XXI a fost primită 4 contestaţie.
Lista contestaţiilor depuse este disponibilă aici.

Sesiunea XXII
Rezultate analiză contestaţii
În urma afişării rezultatelor preliminare - Sesiunea XXII a fost primită 1 contestaţie.
Lista contestaţiilor depuse este disponibilă aici.

Sesiunea XXIII
Rezultate analiză contestaţii
În urma afişării rezultatelor preliminare - Sesiunea XXIII au fost primite 2 contestaţii.
Lista contestaţiilor depuse este disponibilă aici.
Notă
Prin Ordinul MCI nr. 822 din data de 26.09.2018, a fost suplimentat bugetul competiţiei cu suma de 8.031.531,56 lei, astfel bugetul total al competiţiei este de maximum 11.031.531,56 lei.

Listele finale, cu aplicaţiile admise pentru finanţare, vor fi publicate după rezolvarea contestaţiilor primite şi aprobarea acestora de către Ministerul Cercetării şi Inovării. Aplicaţiile se vor finanţa în limita bugetului disponibil.



Fişa de evaluare este disponibilă în platforma on-line, http://uefiscdi-direct.ro, în contul fiecărui director de proiect.
Contestaţiile se pot transmite în perioada 04 – 08 mai 2018 prin e-mail la adresa proiecteMC@uefiscdi.ro, prin fax la nr. 021.311.59.92, sau direct la sediul UEFISCDI din Str. D.I. Mendeleev, nr. 21-25, Etaj 3, camera 321, sector 1, Bucureşti.

Sesiunea II - Rezultate preliminare

Fişa de evaluare este disponibilă în platforma on-line, http://uefiscdi-direct.ro, în contul fiecărui director de proiect.
Contestaţiile se pot transmite în perioada 23 – 25 mai 2018 prin e-mail la adresa proiecteMC@uefiscdi.ro, prin fax la nr. 021.311.59.92, sau direct la sediul UEFISCDI din Str. D.I. Mendeleev, nr. 21-25, Etaj 3, camera 321, sector 1, Bucureşti.

Sesiunea III - Rezultate preliminare

Fişa de evaluare este disponibilă în platforma on-line, http://uefiscdi-direct.ro, în contul fiecărui director de proiect.
Contestaţiile se pot transmite în perioada 19 – 21 iunie 2018 prin e-mail la adresa proiecteMC@uefiscdi.ro, prin fax la nr. 021.311.59.92, sau direct la sediul UEFISCDI din Str. D.I. Mendeleev, nr. 21-25, Etaj 3, camera 321, sector 1, Bucureşti.

Sesiunea IV - Rezultate preliminare

Fişa de evaluare este disponibilă în platforma on-line, http://uefiscdi-direct.ro, în contul fiecărui director de proiect.
Contestaţiile se pot transmite în perioada 05 – 09 iulie 2018 prin e-mail la adresa proiecteMC@uefiscdi.ro, prin fax la nr. 021.311.59.92, sau direct la sediul UEFISCDI din Str. D.I. Mendeleev, nr. 21-25, Etaj 3, camera 321, sector 1, Bucureşti.

Sesiunea V - Rezultate preliminare

Fişa de evaluare este disponibilă în platforma on-line, http://uefiscdi-direct.ro, în contul fiecărui director de proiect.
Contestaţiile se pot transmite în perioada 05 – 09 iulie 2018 prin e-mail la adresa proiecteMC@uefiscdi.ro, prin fax la nr. 021.311.59.92, sau direct la sediul UEFISCDI din Str. D.I. Mendeleev, nr. 21-25, Etaj 3, camera 321, sector 1, Bucureşti.

Sesiunea VI - Rezultate preliminare

Fişa de evaluare este disponibilă în platforma on-line, http://uefiscdi-direct.ro, în contul fiecărui director de proiect.
Contestaţiile se pot transmite în perioada 05 – 09 iulie 2018 prin e-mail la adresa proiecteMC@uefiscdi.ro, prin fax la nr. 021.311.59.92, sau direct la sediul UEFISCDI din Str. D.I. Mendeleev, nr. 21-25, Etaj 3, camera 321, sector 1, Bucureşti.

Sesiunea VII - Rezultate preliminare

Fişa de evaluare este disponibilă în platforma on-line, http://uefiscdi-direct.ro, în contul fiecărui director de proiect.
Contestaţiile se pot transmite în perioada 30 iulie – 01 august 2018 prin e-mail la adresa proiecteMC@uefiscdi.ro, prin fax la nr. 021.311.59.92, sau direct la sediul UEFISCDI din Str. D.I. Mendeleev, nr. 21-25, Etaj 3, camera 321, sector 1, Bucureşti.

Sesiunea VIII - Rezultate preliminare

Fişa de evaluare este disponibilă în platforma on-line, http://uefiscdi-direct.ro, în contul fiecărui director de proiect.
Contestaţiile se pot transmite în perioada 30 iulie – 01 august 2018 prin e-mail la adresa proiecteMC@uefiscdi.ro, prin fax la nr. 021.311.59.92, sau direct la sediul UEFISCDI din Str. D.I. Mendeleev, nr. 21-25, Etaj 3, camera 321, sector 1, Bucureşti.

Sesiunea IX- Rezultate preliminare

Fişa de evaluare este disponibilă în platforma on-line, http://uefiscdi-direct.ro, în contul fiecărui director de proiect.
Contestaţiile se pot transmite în perioada 07 - 09 august 2018 prin e-mail la adresa proiecteMC@uefiscdi.ro, prin fax la nr. 021.311.59.92, sau direct la sediul UEFISCDI din Str. D.I. Mendeleev, nr. 21-25, Etaj 3, camera 321, sector 1, Bucureşti.

Sesiunea X- Rezultate preliminare

Fişa de evaluare este disponibilă în platforma on-line, http://uefiscdi-direct.ro, în contul fiecărui director de proiect.
Contestaţiile se pot transmite în perioada 07 - 09 august 2018 prin e-mail la adresa proiecteMC@uefiscdi.ro, prin fax la nr. 021.311.59.92, sau direct la sediul UEFISCDI din Str. D.I. Mendeleev, nr. 21-25, Etaj 3, camera 321, sector 1, Bucureşti.

Sesiunea XI- Rezultate preliminare

Fişa de evaluare este disponibilă în platforma on-line, http://uefiscdi-direct.ro, în contul fiecărui director de proiect.
Contestaţiile se pot transmite în perioada 11 - 13 septembrie 2018 prin e-mail la adresa proiecteMC@uefiscdi.ro, prin fax la nr. 021.311.59.92, sau direct la sediul UEFISCDI din Str. D.I. Mendeleev, nr. 21-25, Etaj 3, camera 321, sector 1, Bucureşti.

Sesiunea XII - Rezultate preliminare

Fişa de evaluare este disponibilă în platforma on-line, http://uefiscdi-direct.ro, în contul fiecărui director de proiect.
Contestaţiile se pot transmite în perioada 11 - 13 septembrie 2018 prin e-mail la adresa proiecteMC@uefiscdi.ro, prin fax la nr. 021.311.59.92, sau direct la sediul UEFISCDI din Str. D.I. Mendeleev, nr. 21-25, Etaj 3, camera 321, sector 1, Bucureşti.

Sesiunea XIV - Rezultate preliminare

Fişa de evaluare este disponibilă în platforma on-line, http://uefiscdi-direct.ro, în contul fiecărui director de proiect.
Contestaţiile se pot transmite în perioada 17 - 19 septembrie 2018 prin e-mail la adresa proiecteMC@uefiscdi.ro, prin fax la nr. 021.311.59.92, sau direct la sediul UEFISCDI din Str. D.I. Mendeleev, nr. 21-25, Etaj 3, camera 321, sector 1, Bucureşti.

Sesiunea XV - Rezultate preliminare

Fişa de evaluare este disponibilă în platforma on-line, http://uefiscdi-direct.ro, în contul fiecărui director de proiect.
Contestaţiile se pot transmite în perioada 17 - 19 septembrie 2018 prin e-mail la adresa proiecteMC@uefiscdi.ro, prin fax la nr. 021.311.59.92, sau direct la sediul UEFISCDI din Str. D.I. Mendeleev, nr. 21-25, Etaj 3, camera 321, sector 1, Bucureşti.

Sesiunea XVI - Rezultate preliminare

Fişa de evaluare este disponibilă în platforma on-line, http://uefiscdi-direct.ro, în contul fiecărui director de proiect.
Contestaţiile se pot transmite în perioada 25 - 27 septembrie 2018 prin e-mail la adresa proiecteMC@uefiscdi.ro, prin fax la nr. 021.311.59.92, sau direct la sediul UEFISCDI din Str. D.I. Mendeleev, nr. 21-25, Etaj 3, camera 321, sector 1, Bucureşti.

Sesiunea XVII - Rezultate preliminare

Fişa de evaluare este disponibilă în platforma on-line, http://uefiscdi-direct.ro, în contul fiecărui director de proiect.
Contestaţiile se pot transmite în perioada 25 - 27 septembrie 2018 prin e-mail la adresa proiecteMC@uefiscdi.ro, prin fax la nr. 021.311.59.92, sau direct la sediul UEFISCDI din Str. D.I. Mendeleev, nr. 21-25, Etaj 3, camera 321, sector 1, Bucureşti.

Sesiunea XVIII - Rezultate preliminare

Fişa de evaluare este disponibilă în platforma on-line, http://uefiscdi-direct.ro, în contul fiecărui director de proiect.
Contestaţiile se pot transmite în perioada 25 - 27 septembrie 2018 prin e-mail la adresa proiecteMC@uefiscdi.ro, prin fax la nr. 021.311.59.92, sau direct la sediul UEFISCDI din Str. D.I. Mendeleev, nr. 21-25, Etaj 3, camera 321, sector 1, Bucureşti.

Sesiunea XIII - Rezultate preliminare

Fişa de evaluare este disponibilă în platforma on-line, http://uefiscdi-direct.ro, în contul fiecărui director de proiect.
Contestaţiile se pot transmite în perioada 27 septembrie - 01 octombrie 2018 prin e-mail la adresa proiecteMC@uefiscdi.ro, prin fax la nr. 021.311.59.92, sau direct la sediul UEFISCDI din Str. D.I. Mendeleev, nr. 21-25, Etaj 3, camera 321, sector 1, Bucureşti.

Sesiunea XIX- Rezultate preliminare

Fişa de evaluare este disponibilă în platforma on-line, http://uefiscdi-direct.ro, în contul fiecărui director de proiect.
Contestaţiile se pot transmite în perioada 02-04 octombrie 2018 prin e-mail la adresa proiecteMC@uefiscdi.ro, prin fax la nr. 021.311.59.92, sau direct la sediul UEFISCDI din Str. D.I. Mendeleev, nr. 21-25, Etaj 3, camera 321, sector 1, Bucureşti.

Sesiunea XX- Rezultate preliminare

Fişa de evaluare este disponibilă în platforma on-line, http://uefiscdi-direct.ro, în contul fiecărui director de proiect.
Contestaţiile se pot transmite în perioada 02-04 octombrie 2018 prin e-mail la adresa proiecteMC@uefiscdi.ro, prin fax la nr. 021.311.59.92, sau direct la sediul UEFISCDI din Str. D.I. Mendeleev, nr. 21-25, Etaj 3, camera 321, sector 1, Bucureşti.

Sesiunea XXI- Rezultate preliminare

Fişa de evaluare este disponibilă în platforma on-line, http://uefiscdi-direct.ro, în contul fiecărui director de proiect.
Contestaţiile se pot transmite în perioada 08-10 octombrie 2018 prin e-mail la adresa proiecteMC@uefiscdi.ro, prin fax la nr. 021.311.59.92, sau direct la sediul UEFISCDI din Str. D.I. Mendeleev, nr. 21-25, Etaj 3, camera 321, sector 1, Bucureşti.

Sesiunea XXII- Rezultate preliminare

Fişa de evaluare este disponibilă în platforma on-line, http://uefiscdi-direct.ro, în contul fiecărui director de proiect.
Contestaţiile se pot transmite în perioada 09-11 octombrie 2018 prin e-mail la adresa proiecteMC@uefiscdi.ro, prin fax la nr. 021.311.59.92, sau direct la sediul UEFISCDI din Str. D.I. Mendeleev, nr. 21-25, Etaj 3, camera 321, sector 1, Bucureşti.

Sesiunea XXIII- Rezultate preliminare

Fişa de evaluare este disponibilă în platforma on-line, http://uefiscdi-direct.ro, în contul fiecărui director de proiect.
Contestaţiile se pot transmite în perioada 23 - 25 octombrie 2018 prin e-mail la adresa proiecteMC@uefiscdi.ro, prin fax la nr. 021.311.59.92, sau direct la sediul UEFISCDI din Str. D.I. Mendeleev, nr. 21-25, Etaj 3, camera 321, sector 1, Bucureşti.
Sesiunea I
Rezultatele procesului de verificare a eligibilităţii

Sesiunea II
Rezultatele procesului de verificare a eligibilităţii
Listă cereri de finanţare eligibile, neeligibile

Sesiunea III
Rezultatele procesului de verificare a eligibilităţii
Listă cereri de finanţare eligibile, neeligibile

Sesiunea IV
Rezultatele procesului de verificare a eligibilităţii
Listă cereri de finanţare eligibile, neeligibile

Sesiunea V
Rezultatele procesului de verificare a eligibilităţii
Listă cereri de finanţare eligibile, neeligibile

Sesiunea VI
Rezultatele procesului de verificare a eligibilităţii
Listă cereri de finanţare eligibile, neeligibile

Sesiunea VII
Rezultatele procesului de verificare a eligibilităţii
Listă cereri de finanţare eligibile, neeligibile

Sesiunea VIII

Rezultatele procesului de verificare a eligibilităţii
Listă cereri de finanţare eligibile, neeligibile

Sesiunea IX
Rezultatele procesului de verificare a eligibilităţii
Listă cereri de finanţare eligibile, neeligibile

Sesiunea X

Rezultatele procesului de verificare a eligibilităţii
Listă cereri de finanţare eligibile, neeligibile

Sesiunea XI
Rezultatele procesului de verificare a eligibilităţii
Listă cereri de finanţare eligibile, neeligibile

Sesiunea XII

Rezultatele procesului de verificare a eligibilităţii
Listă cereri de finanţare eligibile, neeligibile

Sesiunea XIII

Rezultatele procesului de verificare a eligibilităţii
Listă cereri de finanţare eligibile, neeligibile

Sesiunea XIV
Rezultatele procesului de verificare a eligibilităţii
Listă cereri de finanţare eligibile, neeligibile

Sesiunea XV

Rezultatele procesului de verificare a eligibilităţii
Listă cereri de finanţare eligibile, neeligibile

Sesiunea XVI
Rezultatele procesului de verificare a eligibilităţii
Listă cereri de finanţare eligibile, neeligibile

Sesiunea XVII

Rezultatele procesului de verificare a eligibilităţii
Listă cereri de finanţare eligibile, neeligibile

Sesiunea XVIII
Rezultatele procesului de verificare a eligibilităţii
Listă cereri de finanţare eligibile, neeligibile

Sesiunea XIX
Rezultatele procesului de verificare a eligibilităţii
Listă cereri de finanţare eligibile, neeligibile

Sesiunea XX
Rezultatele procesului de verificare a eligibilităţii
Listă cereri de finanţare eligibile, neeligibile

Sesiunea XXI
Rezultatele procesului de verificare a eligibilităţii
Listă cereri de finanţare eligibile, neeligibile

Sesiunea XXII
Rezultatele procesului de verificare a eligibilităţii
Listă cereri de finanţare eligibile, neeligibile

Sesiunea XXIII
Rezultatele procesului de verificare a eligibilităţii
Listă cereri de finanţare eligibile, neeligibile
Sesiunea I - cereri de finanţare depuse în perioada 04 - 13 aprilie 2018, ora 12:00
Lista cererilor de finanţare depuse este disponibilă aici.
Bugetul total solicitat, conform cererilor de finanţare depuse, este de 2.139.668 lei.

Sesiunea II - cereri de finanţare depuse în perioada 13 - 20 aprilie 2018, ora 12:00
Lista cererilor de finanţare depuse este disponibilă aici.
Bugetul total solicitat, conform cererilor de finanţare depuse, este de 3.692.540 lei.

Sesiunea III - cereri de finanţare depuse în perioada 20 - 23 aprilie 2018, ora 16:00
Lista cererilor de finanţare depuse este disponibilă aici.
Bugetul total solicitat, conform cererilor de finanţare depuse, este de 614.549 lei.

Sesiunea IV - cereri de finanţare depuse în perioada 23 - 25 aprilie 2018, ora 16:00
Lista cererilor de finanţare depuse este disponibilă aici.
Bugetul total solicitat, conform cererilor de finanţare depuse, este de 653.048 lei.

Sesiunea V - cereri de finanţare depuse în perioada 25 - 27 aprilie 2018, ora 12:00
Lista cererilor de finanţare depuse este disponibilă aici.
Bugetul total solicitat, conform cererilor de finanţare depuse, este de 511.832 lei.

Sesiunea VI - cereri de finanţare depuse în perioada 27 aprilie - 04 mai 2018, ora 12:00
Lista cererilor de finanţare depuse este disponibilă aici.
Bugetul total solicitat, conform cererilor de finanţare depuse, este de 696.863 lei.

Sesiunea VII - cereri de finanţare depuse în perioada 04 - 11 mai 2018, ora 12:00
Lista cererilor de finanţare depuse este disponibilă aici.
Bugetul total solicitat, conform cererilor de finanţare depuse, este de 721.693 lei.

Sesiunea VIII - cereri de finanţare depuse în perioada 11 - 18 mai 2018, ora 12:00
Lista cererilor de finanţare depuse este disponibilă aici.
Bugetul total solicitat, conform cererilor de finanţare depuse, este de 472.706 lei.

Sesiunea IX - cereri de finanţare depuse în perioada 18 - 25 mai 2018, ora 12:00
Lista cererilor de finanţare depuse este disponibilă aici.
Bugetul total solicitat, conform cererilor de finanţare depuse, este de 516.767 lei.

Sesiunea X - cereri de finanţare depuse în perioada 25 mai - 04 iunie 2018, ora 12:00
Lista cererilor de finanţare depuse este disponibilă aici.
Bugetul total solicitat, conform cererilor de finanţare depuse, este de 370.886 lei.

Sesiunea XI - cereri de finanţare depuse în perioada 04 - 15 iunie 2018, ora 12:00
Lista cererilor de finanţare depuse este disponibilă aici.
Bugetul total solicitat, conform cererilor de finanţare depuse, este de 547.430 lei.

Sesiunea XII - cereri de finanţare depuse în perioada 15 - 22 iunie 2018, ora 12:00
Lista cererilor de finanţare depuse este disponibilă aici.
Bugetul total solicitat, conform cererilor de finanţare depuse, este de 253.637 lei.

Sesiunea XIII - cereri de finanţare depuse în perioada 22 - 29 iunie 2018, ora 12:00
Lista cererilor de finanţare depuse este disponibilă aici.
Bugetul total solicitat, conform cererilor de finanţare depuse, este de 222.979 lei.

Sesiunea XIV - cereri de finanţare depuse în perioada 29 iunie - 06 iulie 2018, ora 12:00
Lista cererilor de finanţare depuse este disponibilă aici.
Bugetul total solicitat, conform cererilor de finanţare depuse, este de 208.815 lei.

Sesiunea XV - cereri de finanţare depuse în perioada 06 - 13 iulie 2018, ora 12:00
Lista cererilor de finanţare depuse este disponibilă aici.
Bugetul total solicitat, conform cererilor de finanţare depuse, este de 150.723 lei.

Sesiunea XVI - cereri de finanţare depuse în perioada 13 - 24 iulie 2018, ora 12:00
Lista cererilor de finanţare depuse este disponibilă aici.
Bugetul total solicitat, conform cererilor de finanţare depuse, este de 266.652 lei.

Sesiunea XVII - cereri de finanţare depuse în perioada 24 iulie - 03 august 2018, ora 12:00
Lista cererilor de finanţare depuse este disponibilă aici.
Bugetul total solicitat, conform cererilor de finanţare depuse, este de 209.957 lei.

Sesiunea XVIII - cereri de finanţare depuse în perioada 03 - 13 august 2018, ora 12:00
Lista cererilor de finanţare depuse este disponibilă aici.
Bugetul total solicitat, conform cererilor de finanţare depuse, este de 81.313 lei.

Sesiunea XIX - cereri de finanţare depuse în perioada 13 - 24 august 2018, ora 12:00
Lista cererilor de finanţare depuse este disponibilă aici.
Bugetul total solicitat, conform cererilor de finanţare depuse, este de 170.676 lei.

Sesiunea XX - cereri de finanţare depuse în perioada 24 august - 07 septembrie 2018, ora 12:00
Lista cererilor de finanţare depuse este disponibilă aici.
Bugetul total solicitat, conform cererilor de finanţare depuse, este de 244.954 lei.

Sesiunea XXI - cereri de finanţare depuse în perioada 07 - 17 septembrie 2018, ora 12:00
Lista cererilor de finanţare depuse este disponibilă aici.
Bugetul total solicitat, conform cererilor de finanţare depuse, este de 238.321 lei.

Sesiunea XXII - cereri de finanţare depuse în perioada 17 - 24 septembrie 2018, ora 12:00
Lista cererilor de finanţare depuse este disponibilă aici.
Bugetul total solicitat, conform cererilor de finanţare depuse, este de 160.608 lei.

Sesiunea XXIII - cereri de finanţare depuse în perioada 24 - 30 septembrie 2018, ora 16:00
Lista cererilor de finanţare depuse este disponibilă aici.
Bugetul total solicitat, conform cererilor de finanţare depuse, este de 292.195 lei.
Prin Ordinul MCI nr. 822 din data de 26.09.2018, a fost suplimentat bugetul competiţiei cu suma de 8.031.531,56 lei, astfel bugetul total al competiţiei este de maximum 11.031.531,56 lei.

Pachet de informaţii (aprobat prin Ordinul Ministrului Cercetării şi Inovării nr. 339/29.03.2018)

Model Contract de finanţare (aprobat prin Ordinul Ministrului Cercetării şi Inovării nr. 341/30.03.2018)

Cererea de finantare

Cerere de finanţare
(se completează, se semnează, se scanează şi se încarcă în platforma de depunere on-line www.uefiscdi-direct.ro)

• Declaraţia pe propria răspundere a directorului de proiect prin care certifică faptul că tipurile de activităţi pentru care solicită finanţare nu au fost raportate în cadrul unui proiect de cercetare finanţat din fonduri publice şi pentru care au fost prevăzute costuri în acest sens.

Fişa de evaluare

Calendar

Întrebări frecvente

Informaţii utile:

• Cererile de finanţare se depun prin intermediul platformei on-line www.uefiscdi-direct.ro, nefiind necesară depunerea şi în format tipărit;

• Cererile de finanţare se depun în regim continuu, până la data de 30 septembrie 2018, ora 16:00;

• Cererile de finanţare se completează, se semnează, se scanează în format .pdf şi se încarcă în secţiunea dedicată din platforma de depunere on-line;

• Se vor lua în calcul doar cererile de finanţare care se găsesc pe platforma de depunere on-line cu starea "finalizat".
Persoane de contact:
Gabrielachiriac 90
Gabriela Chiric
Coordonator competiţie
Telefon:
+40 21 308 05 63
Fax:
+40 21 311 59 92
gabriela.chiric@uefiscdi.ro
Mihaela PIRSOAGA 90
Mihaela Pîrşoagă
Responsabil tehnic proiecte
Telefon:
+40 21 308 05 16
Fax:
+40 21 311 59 92
mihaela.pirsoaga@uefiscdi.ro
Știri asociate:
30 Mar 2018

Competiţie deschisă - Proiecte de mobilitate pentru cercetători

Ministerul Cercetării şi Inovării (MCI) lansează competiția

31 Aug 2017

Competiţie deschisă - Proiecte de mobilitate pentru cercetători

În cadrul Programului 1, Subprogramul 1.1. Resurse Umane a fost lansată competiția

https://uefiscdi.ro/proiecte-de-mobilitate-pentru-cercetatori
Versiunea anterioară a site-ului poate fi accesată la adresa: http://old.uefiscdi.ro
Fiţi informat despre toate domeniile în care UEFISCDI îşi desfăşoară activitatea.
Înregistraţi-vă adresa de email pentru a primi newsletter-ul UEFISCDI
[T: 0.7631, O: 568]