Proiecte de mobilitate pentru cercetători

Scop:

Dezvoltarea resursei umane din sistemul național de cercetare-dezvoltare și creșterea vizibilității cercetării românești prin publicarea şi prezentarea la conferințe internaționale de prestigiu a celor mai semnificative rezultate, prin efectuarea de stagii de pregătire și prin asigurarea accesului la infrastructuri/ biblioteci/arhive/baze de date internaționale.

20.000.000
RON
4.444.444
EUR
Fonduri totale
1.057
Proiecte depuse
0
Proiecte finanţate
Sesiunea XIII
Rezultate analiză contestaţii
În urma afişării rezultatelor preliminare - Sesiunea XIII au fost primite 11 contestaţii.
Lista contestaţiilor depuse este disponibilă aici.


Sesiunea XII
Rezultate analiză contestaţii
În urma afişării rezultatelor preliminare - Sesiunea XII au fost primite 2 contestaţii.
Lista contestaţiilor depuse este disponibilă aici.


Sesiunea XI
Rezultate analiză contestaţii
În urma afişării rezultatelor preliminare - Sesiunea XI au fost primite 7 contestaţii.
Lista contestaţiilor depuse este disponibilă aici.

Sesiunea X
Rezultate analiză contestaţii
În urma afişării rezultatelor preliminare - Sesiunea X au fost primite 5 contestaţii.
Lista contestaţiilor depuse este disponibilă aici.

Sesiunea IX
Rezultate analiză contestaţii
În urma afişării rezultatelor preliminare - Sesiunea IX au fost primite 3 contestaţii.
Lista contestaţiilor depuse este disponibilă aici.

Sesiunea VIII
Rezultate analiză contestaţii
În urma afişării rezultatelor preliminare - Sesiunea VIII au fost primite 4 contestaţii*.
Lista contestaţiilor depuse este disponibilă aici.
*Erată: Datorită restrictiilor serverului de email, o contestaţie nu a fost inclusă în lista de contestaţii primite

Sesiunea VII
Rezultate analiză contestaţii
În urma afişării rezultatelor preliminare - Sesiunea VII au fost primite 3 contestaţii.
Lista contestaţiilor depuse este disponibilă aici.

Sesiunea VI
Rezultate analiză contestaţii
În urma afişării rezultatelor preliminare - Sesiunea VI au fost primite 6 contestaţii.
Lista contestaţiilor depuse este disponibilă aici.

Sesiunea V
Rezultate analiză contestaţii
În urma afişării rezultatelor preliminare - Sesiunea V au fost primite 8 contestaţii.
Lista contestaţiilor depuse este disponibilă aici.

Sesiunea IV
Rezultate analiză contestaţii
În urma afişării rezultatelor preliminare - Sesiunea IV au fost primite 10 contestaţii.
Lista contestaţiilor depuse este disponibilă aici.


Sesiunea III
Rezultate analiză contestaţii
În urma afişării rezultatelor preliminare - Sesiunea III au fost primite 6 contestaţii.
Lista contestaţiilor depuse este disponibilă aici.

Sesiunea II
Rezultate analiză contestaţii
În urma afişării rezultatelor preliminare - Sesiunea II au fost primite 13 contestaţii.
Lista contestaţiilor depuse este disponibilă aici.


Sesiunea I

Rezultate analiză contestaţii depuse
În urma afişării rezultatelor preliminare - Sesiunea I au fost primite 11 contestaţii.
Lista contestaţiilor depuse este disponibilă aici.

Sesiunea XIII - Rezultate preliminare_lista 3

Sesiunea XIII - Rezultate preliminare_lista 2

Sesiunea XIII - Rezultate preliminare - lista 1

Contestaţiile se pot transmite până în data 14 decembrie 2017 prin e-mail la adresa proiecteMC@uefiscdi.ro, prin fax la nr. 021.311.59.92, sau direct la sediul UEFISCDI din Str. D.I. Mendeleev, nr. 21-25, Etaj 3, camera 321, sector 1, Bucureşti.
Contestaţiile pot avea ca obiect exclusiv viciile de procedură considerate neconforme cu precizările din pachetul de informaţii.

Sesiunea XII - Rezultate preliminare

Sesiunea XI - Rezultate preliminare

Fişa de evaluare este disponibilă în platforma on-line, http://uefiscdi-direct.ro, în contul fiecărui director de proiect.
Contestaţiile se pot transmite până în data 13 decembrie 2017 prin e-mail la adresa proiecteMC@uefiscdi.ro, prin fax la nr. 021.311.59.92, sau direct la sediul UEFISCDI din Str. D.I. Mendeleev, nr. 21-25, Etaj 3, camera 321, sector 1, Bucureşti.
Contestaţiile pot avea ca obiect exclusiv viciile de procedură considerate neconforme cu precizările din pachetul de informaţii.

Sesiunea X - Rezultate preliminare

Fişa de evaluare este disponibilă în platforma on-line, http://uefiscdi-direct.ro, în contul fiecărui director de proiect.
Contestaţiile se pot transmite până în data 6 decembrie 2017 prin e-mail la adresa proiecteMC@uefiscdi.ro, prin fax la nr. 021.311.59.92, sau direct la sediul UEFISCDI din Str. D.I. Mendeleev, nr. 21-25, Etaj 3, camera 321, sector 1, Bucureşti.
Contestaţiile pot avea ca obiect exclusiv viciile de procedură considerate neconforme cu precizările din pachetul de informaţii.

Sesiunea IX - Rezultate preliminare

Fişa de evaluare este disponibilă în platforma on-line, http://uefiscdi-direct.ro, în contul fiecărui director de proiect.
Contestaţiile se pot transmite până in data 5 decembrie 2017 prin e-mail la adresa proiecteMC@uefiscdi.ro, prin fax la nr. 021.311.59.92, sau direct la sediul UEFISCDI din Str. D.I. Mendeleev, nr. 21-25, Etaj 3, camera 321, sector 1, Bucureşti.
Contestaţiile pot avea ca obiect exclusiv viciile de procedură considerate neconforme cu precizările din pachetul de informaţii.

Sesiunea VIII - Rezultate preliminare

Fişa de evaluare este disponibilă în platforma on-line, http://uefiscdi-direct.ro, în contul fiecărui director de proiect.
Contestaţiile se pot transmite în perioada 28 noiembrie - 4 decembrie 2017 prin e-mail la adresa proiecteMC@uefiscdi.ro, prin fax la nr. 021.311.59.92, sau direct la sediul UEFISCDI din Str. D.I. Mendeleev, nr. 21-25, Etaj 3, camera 321, sector 1, Bucureşti.
Contestaţiile pot avea ca obiect exclusiv viciile de procedură considerate neconforme cu precizările din pachetul de informaţii.

Sesiunea VII - Rezultate preliminare

Fişa de evaluare este disponibilă în platforma on-line, http://uefiscdi-direct.ro, în contul fiecărui director de proiect.
Contestaţiile se pot transmite în perioada 16 - 20 noiembrie 2017 prin e-mail la adresa proiecteMC@uefiscdi.ro, prin fax la nr. 021.311.59.92, sau direct la sediul UEFISCDI din Str. D.I. Mendeleev, nr. 21-25, Etaj 3, camera 321, sector 1, Bucureşti.
Contestaţiile pot avea ca obiect exclusiv viciile de procedură considerate neconforme cu precizările din pachetul de informaţii.

Sesiunea VI - Rezultate preliminare

Fişa de evaluare este disponibilă în platforma on-line, http://uefiscdi-direct.ro, în contul fiecărui director de proiect.
Contestaţiile se pot transmite în perioada 14 – 16 noiembrie 2017 prin e-mail la adresa proiecteMC@uefiscdi.ro, prin fax la nr. 021.311.59.92, sau direct la sediul UEFISCDI din Str. D.I. Mendeleev, nr. 21-25, Etaj 3, camera 321, sector 1, Bucureşti.
Contestaţiile pot avea ca obiect exclusiv viciile de procedură considerate neconforme cu precizările din pachetul de informaţii.


Sesiunea V - Rezultate preliminare

Fişa de evaluare este disponibilă în platforma on-line, http://uefiscdi-direct.ro, în contul fiecărui director de proiect.
Contestaţiile se pot transmite în perioada 07 – 09 noiembrie 2017 prin e-mail la adresa proiecteMC@uefiscdi.ro, prin fax la nr. 021.311.59.92, sau direct la sediul UEFISCDI din Str. D.I. Mendeleev, nr. 21-25, Etaj 3, camera 321, sector 1, Bucureşti.
Contestaţiile pot avea ca obiect exclusiv viciile de procedură considerate neconforme cu precizările din pachetul de informaţii.


Sesiunea IV - Rezultate preliminare

Fişa de evaluare este disponibilă în platforma on-line, http://uefiscdi-direct.ro, în contul fiecărui director de proiect.
Contestaţiile se pot transmite în perioada 01 – 03 noiembrie 2017 prin e-mail la adresa proiecteMC@uefiscdi.ro, prin fax la nr. 021.311.59.92, sau direct la sediul UEFISCDI din Str. D.I. Mendeleev, nr. 21-25, Etaj 3, camera 321, sector 1, Bucureşti.
Contestaţiile pot avea ca obiect exclusiv viciile de procedură considerate neconforme cu precizările din pachetul de informaţii.

Sesiunea III - Rezultate preliminare

Fişa de evaluare este disponibilă în platforma on-line, http://uefiscdi-direct.ro, în contul fiecărui director de proiect.
Contestaţiile se pot transmite în perioada 24 – 26 octombrie 2017 prin e-mail la adresa proiecteMC@uefiscdi.ro, prin fax la nr. 021.311.59.92, sau direct la sediul UEFISCDI din Str. D.I. Mendeleev, nr. 21-25, Etaj 3, camera 321, sector 1, Bucureşti.
Contestaţiile pot avea ca obiect exclusiv viciile de procedură considerate neconforme cu precizările din pachetul de informaţii.

Sesiunea II - Rezultate preliminare


Fişa de evaluare este disponibilă în platforma on-line, http://uefiscdi-direct.ro, în contul fiecărui director de proiect.
Contestaţiile se pot transmite în perioada 11 – 13 octombrie 2017 prin e-mail la adresa proiecteMC@uefiscdi.ro, prin fax la nr. 021.311.59.92, sau direct la sediul UEFISCDI din Str. D.I. Mendeleev, nr. 21-25, Etaj 3, camera 321, sector 1, Bucureşti.
Contestaţiile pot avea ca obiect exclusiv viciile de procedură considerate neconforme cu precizările din pachetul de informaţii.


Sesiunea I - Rezultate preliminare

Fişa de evaluare este disponibilă în platforma on-line, http://uefiscdi-direct.ro, în contul fiecărui director de proiect.
Contestaţiile se pot transmite în perioada 02 – 04 octombrie 2017 prin e-mail la adresa proiecteMC@uefiscdi.ro, prin fax la nr. 021.311.59.92, sau direct la sediul UEFISCDI din Str. D.I. Mendeleev, nr. 21-25, Etaj 3, camera 321, sector 1, Bucureşti.
Contestaţiile pot avea ca obiect exclusiv viciile de procedură considerate neconforme cu precizările din pachetul de informaţii.
Informare

Având în vedere că până în data de 23 noiembrie 2017 solicitările pentru finanţarea proiectelor de mobilitate pentru cercetători au fost sub nivelul estimat, din bugetul competiţiei suma de 5.750.000 lei a fost realocată către alte programe.


Sesiunea I
- cereri de finanţare depuse în perioada 06 - 15 septembrie 2017, ora 16:00
Lista cererilor de finanţare depuse este disponibilă aici.

Sesiunea II
- cereri de finanţare depuse în perioada 15 - 22 septembrie 2017, ora 16:00
Lista cererilor de finanţare depuse este disponibilă aici.
Lista cererilor de finanţare depuse actualizată* este disponibilă aici.
*Erată: Datorită unei erori, un număr de 3 cereri de finanţare nu au fost incluse în lista afişată iniţial pentru Sesiunea II.

Sesiunea III - cereri de finanţare depuse în perioada 22 - 29 septembrie 2017, ora 16:00
Lista cererilor de finanţare depuse este disponibilă aici.

Sesiunea IV - cereri de finanţare depuse în perioada 29 septembrie - 06 octombrie 2017, ora 16:00
Lista cererilor de finanţare depuse este disponibilă aici.

Sesiunea V - cereri de finanţare depuse în perioada 06 - 13 octombrie 2017, ora 16:00
Lista cererilor de finanţare depuse este disponibilă aici.

Sesiunea VI - cereri de finanţare depuse în perioada 13 - 20 octombrie 2017, ora 16:00
Lista cererilor de finanţare depuse este disponibilă aici.

Sesiunea VII - cereri de finanţare depuse în perioada 20 - 27 octombrie 2017, ora 16:00
Lista cererilor de finanţare depuse este disponibilă aici.

Sesiunea VIII - cereri de finanţare depuse în perioada 27 octombrie - 03 noiembrie 2017, ora 16:00
Lista cererilor de finanţare depuse este disponibilă aici.

Sesiunea IX - cereri de finanţare depuse în perioada 03 - 10 noiembrie 2017, ora 16:00
Lista cererilor de finanţare depuse este disponibilă aici.

Sesiunea X - cereri de finanţare depuse în perioada 10 - 17 noiembrie 2017, ora 16:00
Lista cererilor de finanţare depuse este disponibilă aici.

Sesiunea XI - cereri de finanţare depuse în perioada 17 - 24 noiembrie 2017, ora 16:00
Lista cererilor de finanţare depuse este disponibilă aici.

Sesiunea XII - cereri de finanţare depuse în perioada 24 noiembrie - 1 decembrie 2017, ora 16:00
Lista cererilor de finanţare depuse este disponibilă aici.

Sesiunea XIII - cereri de finanţare depuse în perioada 1 - 10 decembrie 2017, ora 16:00
Lista cererilor de finanţare depuse este disponibilă aici.
Pachet de informaţii (aprobat prin Ordinul Ministrului Cercetării şi Inovării nr. 528/30.08.2017)

Cererea de finantare

Cerere de finanţare
(se completează, se semnează, se scanează şi se încarcă în platforma de depunere on-line www.uefiscdi-direct.ro)

• Declaraţia pe propria răspundere a directorului de proiect prin care certifică faptul că tipurile de activităţi pentru care solicită finanţare nu au fost raportate în cadrul unui proiect de cercetare finanţat din fonduri publice şi pentru care au fost prevăzute costuri în acest sens.

Fişa de evaluare

Calendar

Întrebări frecvente


Informaţii utile:

• Cererile de finanţare se depun prin intermediul platformei on-line www.uefiscdi-direct.ro, nefiind necesară depunerea şi în format tipărit;

• Platforma de depunere on-line a cererilor de finanţare va fi disponibilă începând cu data de 06 septembrie 2017;

• Cererile de finanţare se depun în regim continuu, până la data de 10 decembrie 2017, ora 16:00;

• Cererile de finanţare se completează, se semnează, se scanează în format .pdf şi se încarcă în secţiunea dedicată din platforma de depunere on-line;

• Se vor lua în calcul doar cererile de finanţare care se găsesc pe platforma de depunere on-line cu starea "finalizat".
In perioada 24 iulie - 23 august 2017, Ministerul Cercetării și Inovării a supus consultării proiectul de Pachet de informații pentru competiția 2017 – Program 1. Dezvoltarea sistemului național de CDI, Subprogram 1.1 Resurse Umane – Proiecte de mobilitate pentru cercetători.

Propunerile/observații cu privire la conținutul documentului sunt disponibile aici.
Persoane de contact:
Gabrielachiriac 90
Gabriela Chiric
Coordonator competiţie
Telefon:
+40 21 308 05 63
Fax:
+40 21 311 59 92
gabriela.chiric@uefiscdi.ro
Știri asociate:
https://uefiscdi.ro/proiecte-de-mobilitate-pentru-cercetatori
Versiunea anterioară a site-ului poate fi accesată la adresa: http://old.uefiscdi.ro
Fiţi informat despre toate domeniile în care UEFISCDI îşi desfăşoară activitatea.
Înregistraţi-vă adresa de email pentru a primi newsletter-ul UEFISCDI
[T: 0.5556, O: 517]